نائیریکانائیریکا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

نائیریکا فرشته ی اردیبهشت

زود بزرگ نشو فرزندم

1394/6/14 16:06
نویسنده : مامان ماهی
202 بازدید
اشتراک گذاری

زود بزرگ نشو مادر .

کودکیت را بی حساب میخواهم ، زود بزرگ نشو فرزندم .

شادی کن ،بخند ،گریه کن ، بچگی کن اما زود بزرگ نشو  تمام هستی ام .

آرام آرام پیش برو آن سوی سن و سال هیچ خبری نیست گلم ، هر چه جلوتر میروی همه چیز تندتر از تو قدم برمیدارد حالا هنوز دنیا به پای تو نمیرسد از پاکی.

الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز !

کودکی کن، از ته دل بخند بزرگ که شدی از ته دل خندیدن گاه کار بسیار سختی است میدانم .

زود بزرگ نشو مادر .

عزیزترینم من مادرت هستم ... هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را ، تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت ، تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه دوباره زندگی ام باشد .

من بهشت را نمیخواهم برای زیر پاهایم . بهشت من ،زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست .  

و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است .

من از تو هیچ نمیخواهم برای خودم که من با اختیار تو را به این دنیا آورده ام فقط شاد باش و زندگی کن پاره تنم .

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)